Matej Mežik
Kakšni so vaši prvi vtisi po prvem krogu hekatona?
Moji prvi vtisi po prvem krogu hekatona LIT so fantastični, nad poslanimi rešitvami sem še vedno navdušen, ker pred začetkom hekatona nisem vedel, kaj lahko pričakujem, tako da se že veselim drugega kroga, ki bo zelo verjetno tudi postregel s kakšnim skritim adutom tekmovalcev.
Kako bodo oddane naloge, ki so jih pripravili tekmovalci koristile zavarovalnicam?
Nekatere rešitve, odvisno tudi koliko tematika to dopušča, so bile tudi že zelo konkretno obogatene z matematičnimi izračuni, tako da verjamem, da bodo nekatere rešitve dokaj hitro pristale na plodnih tleh in se bo iz njih oblikoval oz. nadgradil marsikateri produkt zavarovalnice.
Kako mislite, da so se odrezali?
Odrezali so se nad pričakovanji, kot sem omenil, sem nad nekaterimi rešitvami še posebej navdušen in upam, da se bodo ekipe podobno izkazale tudi v finalnem krogu. Naj pokažejo iz kakšnega testa so!
Eva Dežman
Kakšni so vaši prvi vtisi po prvem krogu hekatona?
Lepo je biti del takšnih projektov – veliko pozitivne energije (tako s strani organizatorjev, mentorjev in tekmovalcev), novih poznanstev, talentiranih posameznikov in novih uvidov v razmišljanje mladih.
Kako bodo oddane naloge, ki so jih pripravili tekmovalci koristile zavarovalnicam?
Koristne bodo ankete, ki so jih pripravili mladi s svojimi sovrstniki, njihova razmišljanja v oddanih rešitvah (katere teme so jim pomembne, kakšen je njihov pogled na zavarovalnice, kako se jim približati z oglaševanjem itd.) – vse to nam bo v pomoč pri razvijanju novih produktov in pri nagovarjanju mladih.
Kako mislite, da so se odrezali?
Dobro, še posebej glede na to, da so imeli le 48 ur časa. Sem pa morda pričakovala več inovativnosti in kreativnosti, presenečena sem bila nad tem, da so si bile rešitve v posameznih kategorijah zelo podobne (mladim so očitno pomembne podobne teme, pritegnejo jih podobne vsebine).
Nejc Černe
Menim, da so se tekmovalci odlično odrezali, tako da imam za naslednji krog visoka pričakovanja. Oddane rešitve koristijo že s tem, da pomagajo zavarovalnicam pridobiti vpogled v razmišljanje mladih – kako dojemajo zavarovalništvo, koliko vedo o zavarovanjih in kateri zavarovalni produkti so jim pomembni. Če so rešitve podobne že obstoječim produktom, potem to kaže na pomanjkanje ozaveščanja o teh produktih, nekatere nove rešitve pa imajo gotovo tudi potencial, da bi se razvile v nove produkte. Glede ozaveščanja bodo rešitve tudi v pomoč, saj so nekateri tekmovalci že sami poudarili kanale, preko katerih verjamejo, da bi jih zavarovalnice najlažje dosegle.